Image and video hosting by TinyPic

august 2012

Videoblogg - Bulgaria 2012

Ja, her er videoen jeg lovte. Den ble veldig fort redigert fordi jeg villa ha den ferdig før 1.september som er om 1 time. (Noe som også er Justin's 18 og et halvt års dag :))))) Men ja, orker ikke...

Chillin'

Hey snupper ! Hahaha, så typisk 5 klasse-ord. I dag har jeg vært med Ine,Karoline og Kristiane. Utrolig koselig var det. Har jo nesten bare vært stengt inne og vært sliten etter skolen og bare nør...

klassetur

Fra søndag til mandag var jeg og den nye klassen min ut på tur til Bergvannsghavet eller noe. Det var en tur for å bli bedre kjent med klassen. Og jeg ble så mye bedre kjent med klassen. Dette er e...

UPDATE

omgggg. IM SORRY. Jeg hakke blogget på 1 uke og noen dager. Kan vel bare starte med å si jeg blir litt sliten etter skolen, og nå som jeg har startet på ungdomsskolen så blir det værre, pluss at d...

Eid Mubarek

Eid Mubarek til alle mine muslimske lesere. Selv om jeg ikke har fasta så feiret jeg en liten feiring med familien med kake og is. Kaka lagde jeg. Just sayin. Og den smakte herlig ! Men idag er det...

Wedding

Hallo :) I går var det jo bryllup, jeg kom hjem utrolig seint så jeg orket ikke å blogge. Men det var en fantastisk dag, bruden var så søt og snill. Og jeg fikk jo også se Awaz igjen ! For se henn...

LIGHT'EM STRIPES OUTFIT

heyheyhey. Her er det jeg hadde på meg idag. Innlegget kom litt seint men det var fordi søstra mi tvingte meg til å rette håret hennes. Og håret hennes er jo en skog, så mye hår og tykt og alt det...

Skole shopping

Hallo. Nå er jeg ute i byen med Julia. Vi er i byen og kjøper skoleting. Fordi på selveste mandag så starter jeg i 8.klasse.ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.Mangler fortsatt noen ting men det tar jeg en annen gang. ...

Battle scars

Battle scars - Guy sebastian ft Lupe fiasco  These battle scarsDon't look like they're fadingDon't look like they're ever going awayThey ain't ever gonna change

Besties

Halla balla sjokobolla I stad så var jeg i byen med Julia og Njomza. Njomza kom jo hjem fra ferie for 2 dager siden, og jeg har også vært på ferie, så vi har ikke sett hverandre på en mnd !!!! Men...

Bulgaria innkjøp

HEhehe, ikke blogget på noen dager, har bare følt meg litt kvalm og har hatt vondt i hodet. Men im back now ! Men her kommer i hvert fall innkjøpet fra Bulgaria, jeg kjøpe UTROLIG lite, trodde jeg...

Reunited

I går så var jeg, Kristi,Ine og Julia sammen. Det var utrolig koselig. Spiste is, snapchatta litt. Og var litt barnslige (Julia og Kristi ) Vi dro hjem etterhvert og da fikk vi besøk av Kejal og K...

Home sweet home

Da er jeg hjemme fra Bulgaria. Fra å dø av varme til å dø av kulde er ikke bra. Vi stekte i Bulgaria, men når vi kom hit i Norge så var det bare regn og dårlig vær. Savner Bulgaria, savner varmen, ...

bulgaria day 14

I dag er det siste dag i Bulgaria, imorgen klokka 1 så reiser vi hjem til Norge igjen. Selv om det har vært 2 fine uker i Bulgaria så savner jeg Norge. Sjokkerende nok. I dag så brukte jeg den sist...

Bulgaria day 13

I går bare dro vi til stranda, vi har vært her i 2 uker nå. Men vi har kun vært på stranda ca 5 ganger.... Vi liker bassenget på hotellet ....... Etter stranda gikk vi ut og spiste middag. Og etter...

Bulgaria day 12

I dag dro vi til stranda igjen for å paraglide. Og denne gangen gikk det ann. Vi var klare og måtte bare vente i 2 min på båten. Men 2 min ble til 5, 5 ble til 10. Det gjorde bare sånn at adrenalin...

Bulgaria day 11

Gidder ikke å skrive om dag 9 og 10. Vi gjorde bare det vanelige. Men igår så dro vi til stranda, vi skulle egentlig paraglide men været var dårlig så vi kunne ikke. Så da bada vi bare istedenfor,...
A fishy told me to just keep swimming