Image and video hosting by TinyPic

Ferier

bulgaria day 14

I dag er det siste dag i Bulgaria, imorgen klokka 1 så reiser vi hjem til Norge igjen. Selv om det har vært 2 fine uker i Bulgaria så savner jeg Norge. Sjokkerende nok. I dag så brukte jeg den sist...

Bulgaria day 13

I går bare dro vi til stranda, vi har vært her i 2 uker nå. Men vi har kun vært på stranda ca 5 ganger.... Vi liker bassenget på hotellet ....... Etter stranda gikk vi ut og spiste middag. Og etter...

Bulgaria day 12

I dag dro vi til stranda igjen for å paraglide. Og denne gangen gikk det ann. Vi var klare og måtte bare vente i 2 min på båten. Men 2 min ble til 5, 5 ble til 10. Det gjorde bare sånn at adrenalin...

Bulgaria day 11

Gidder ikke å skrive om dag 9 og 10. Vi gjorde bare det vanelige. Men igår så dro vi til stranda, vi skulle egentlig paraglide men været var dårlig så vi kunne ikke. Så da bada vi bare istedenfor,...

Bulgaria day 8

En helt vanelig dag, vi gjorde ikkje no spess. Vi gikk ut og spiste bulgarsk kebab da ( og mccern) Og siden vi allerede var ute gikk vi bare til stranda. Bølgene var større enn jeg trodde, så når j...

Bulgaria day 7

Dag 7 var helt UTROLIG. Jeg storesøss og lillebror dro på delfinshow og badeland her i Bulgaria. Det var dyrt, men vært pengene ! Delfinene var utrolig søte, jeg ville bare ta å stjele en delfin og...

Bulgaria day 6

Dag 6, gjorde vi egentlig ikke noe spess. Vi bare var i bassenget, hotellromma og ute i gatene. Gatene her i Bulgaria når det er kveld, er CRAZY. Mennesker overalt og underholding overalt. Burlesqu...

Bulgaria day 5

Dag 5 dro vi til Varna city, her hvor vi bor, er det utrolig mange kiosker og markeder. Men Grand mall var mye større og bedre. Vi tok buss i en halvtime, og det var utrolig varmt, og det blir værr...

Bulgaria day 4

Idag har det ennda en gang vært gøy. Startet dagen med å bade, as usual. Så var bare hele familien i hotell romma og slappet av og bare koste oss. Vi har 2 hotell rom, så vi bare går fram og tilba...

Bulgaria day 3

Dette innlegget skulle egentlig komme igår, men jeg orket ikke å blogge. Igår så hadde søstra mi Viyan bursdag. Jeg og mamsen hadde tenkt til å overraske henne med en kake, men nei hotellet brukte...

Bulgaria day 2

Nå sitter jeg og søss i lobbyen og skal snart tilbake til hotell rommet og sikkert slappe av litt. Dagen idag har vært utrolig, stress, men koselig ! Startet med å våkne kvart på 8, pga frokosten ...

Bulgaria

Hello people.Jeg fikk internett, yes ! Igår så kom vi fram til det nydelige hotellet vårt, med stort badebasseng og bare strand 100 meter unna, OG byen kun 200 meter unna, eller her i hotellet så e...
A fishy told me to just keep swimming