Image and video hosting by TinyPic

Ferier

bulgaria day 14

I dag er det siste dag i Bulgaria, imorgen klokka 1 s reiser vi hjem til Norge igjen. Selv om det har vrt 2 fine uker i Bulgaria s savner jeg Norge. Sjokkerende nok. I dag s brukte jeg den sist...

Bulgaria day 13

I gr bare dro vi til stranda, vi har vrt her i 2 uker n. Men vi har kun vrt p stranda ca 5 ganger.... Vi liker bassenget p hotellet ....... Etter stranda gikk vi ut og spiste middag. Og etter...

Bulgaria day 12

I dag dro vi til stranda igjen for paraglide. Og denne gangen gikk det ann. Vi var klare og mtte bare vente i 2 min p bten. Men 2 min ble til 5, 5 ble til 10. Det gjorde bare snn at adrenalin...

Bulgaria day 11

Gidder ikke skrive om dag 9 og 10. Vi gjorde bare det vanelige. Men igr s dro vi til stranda, vi skulle egentlig paraglide men vret var drlig s vi kunne ikke. S da bada vi bare istedenfor,...

Bulgaria day 8

En helt vanelig dag, vi gjorde ikkje no spess. Vi gikk ut og spiste bulgarsk kebab da ( og mccern) Og siden vi allerede var ute gikk vi bare til stranda. Blgene var strre enn jeg trodde, s nr j...

Bulgaria day 7

Dag 7 var helt UTROLIG. Jeg storesss og lillebror dro p delfinshow og badeland her i Bulgaria. Det var dyrt, men vrt pengene ! Delfinene var utrolig ste, jeg ville bare ta stjele en delfin og...

Bulgaria day 6

Dag 6, gjorde vi egentlig ikke noe spess. Vi bare var i bassenget, hotellromma og ute i gatene. Gatene her i Bulgaria nr det er kveld, er CRAZY. Mennesker overalt og underholding overalt. Burlesqu...

Bulgaria day 5

Dag 5 dro vi til Varna city, her hvor vi bor, er det utrolig mange kiosker og markeder. Men Grand mall var mye strre og bedre. Vi tok buss i en halvtime, og det var utrolig varmt, og det blir vrr...

Bulgaria day 4

Idag har det ennda en gang vrt gy. Startet dagen med bade, as usual. S var bare hele familien i hotell romma og slappet av og bare koste oss. Vi har 2 hotell rom, s vi bare gr fram og tilba...

Bulgaria day 3

Dette innlegget skulle egentlig komme igr, men jeg orket ikke blogge. Igr s hadde sstra mi Viyan bursdag. Jeg og mamsen hadde tenkt til overraske henne med en kake, men nei hotellet brukte...

Bulgaria day 2

N sitter jeg og sss i lobbyen og skal snart tilbake til hotell rommet og sikkert slappe av litt. Dagen idag har vrt utrolig, stress, men koselig ! Startet med vkne kvart p 8, pga frokosten ...

Bulgaria

Hello people.Jeg fikk internett, yes ! Igr s kom vi fram til det nydelige hotellet vrt, med stort badebasseng og bare strand 100 meter unna, OG byen kun 200 meter unna, eller her i hotellet s e...
A fishy told me to just keep swimming